AKO VYTVORIŤ INOVATÍVNE PROSTREDIE

INOVATÍVNE PROSTREDIE POMÔŽE VAŠEJ ZNAČKE DOSIAHNUŤ VYŠŠÍ LEVEL
Spomeňte si na niektoré z najznámejších značiek dnešnej doby: Apple, Netflix, Tesla, Amazon, Spotify. Čo majú tieto spoločnosti spoločné? Áno, všetky dnes majú obrovskú hodnotu, ale ešte predtým sa každá z nich spoliehala na jednu vec – inováciu. Nielen inováciu, ale strategickú inováciu. Tieto spoločnosti a ich lídri si uvedomili, že môžu novým, inovatívnym a zmysluplným spôsobom do života ľudí pridať niečo naviac. Hľadáte spôsoby, ako na pracovisku vytvoriť inovatívne prostredie? Takto to zvládnete.

IDENTIFIKUJTE VÁŠ CIEĽ

V akej oblasti pracujete? Ako do života zákazníkov prinášate niečo naviac? Dokáže vaša značka niečo, čo iná nie? Odpovede na tieto otázky zaberú viac než len pár minút. Doprajte si čas a porozmýšľajte o skutočnom poslaní vašej spoločnosti a ako sa to týka vašich zákazníkov. Ďalej identifikujte akékoľvek prekážky, ktoré vám stoja v ceste. Potrebujete na podporu rastu zamestnať väčší tím predaja a marketingu? Máte o sebe obmedzujúce presvedčenia, ktoré vám zabraňujú dosiahnuť svoj plný potenciál?

DOVOĽTE AJ INÝM STAŤ SA LÍDRAMI

Ďalej si treba uvedomiť, že dobré nápady môžu pochádzať z ktorejkoľvek časti spoločnosti alebo organizácie. Podporujte prostredie, ktoré si váži komunikáciu a kreativitu. Podporujte svojich zamestnancov, aby diskutovali o svojich nápadoch s ľuďmi z ostatných oddelení. Takéto rozširovanie nápadov môže viesť iba k rastu. Okrem toho, vyzvite svojich zamestnancov, aby o sebe uvažovali ako o lídroch. Áno, každá osoba v spoločnosti má potenciál vedúcej osobnosti, nielen manažéri a vedúci pracovníci. Existuje množstvo štýlov vedenia, takže sa naučte rozoznávať rôzne typy lídrov a podporujte ich, aby svoje nápady šírili v pozitívnom a podporujúcom prostredí.

ZAMERAJTE SA NA BUDÚCNOSŤ

Nemá zmysel všetko toto aplikovať, pokiaľ nemáte silnú víziu o budúcnosti svojej spoločnosti. Znova ide o to, v akej oblasti sa pohybujete. Ak podnikáte v oblasti športového oblečenia, nepredávate iba športový odev. Umožňujete ostatným cítiť sa dobre nielen navonok, ale aj vnútorne. Podporujete vašich zákazníkov, aby žili zdravý život a mohli dosahovať svoje ciele. Nájdite pravé poslanie svojej spoločnosti a majte ho vždy na mysli. Potom budete prirodzene inklinovať k strategickej inovácii, pretože budete robiť všetko, čo je potrebné na dosiahnutie tohto cieľa.

PREHODNOCUJTE SVOJ PROGES

Váš plán je v pohybe. Dobre spolupracujete so svojim tímom a chápete svoju víziu do budúcna, rovnako aj to, čo treba na to, aby ste svojim zákazníkom priniesli niečo navyše. Teraz, keď smerujete dopredu, nebojte sa prehodnotiť svoj doterajší progres. Plníte ciele, ktoré ste si stanovili nielen pre seba, ale aj pre svoj tím? Ak pri prehodnocovaní svojho progresu zistíte, že niečo nefunguje, alebo prídete na lepší spôsob dosiahnutia svojho cieľa, nebojte sa zmeniť smer. Môže to byť časovo náročné, ale je lepšie to vykonať teraz. Neskôr to už možno nebude možné.

Najnovšie články

article-thumbnail
Tomáš Baťa (1876 – 1932)

Životný príbeh človeka, ktorý rozvahou, štedrosťou a poctivou prácou dosiahol svoj sen.

article-thumbnail
KTO JE ZODPOVEDNÝ ZA VAŠE EMÓCIE?

Emócie sú bežnou súčasťou nášho života a neraz sa stáva, že náš život aj riadia. Ak nie sme schopní svoje emócie regulovať a narábať s nimi, môžu nám spôsobovať veľké problémy.

0
;